الرئيسية » » بالفديو اندونيسي مع "إخوان"رابعة : أنا أجاهد فى سبيل "الله"على أرض "مصر"..ولن أعود ولو بالدم

بالفديو اندونيسي مع "إخوان"رابعة : أنا أجاهد فى سبيل "الله"على أرض "مصر"..ولن أعود ولو بالدم

اندونيسي فى اعتصام رابعة بيوجة رسالة للسيسى بيقول فيها :

ياكلب ياسيسى امشى روح عند اسيادك الزناة
وانا جاى مصر علشان ارجع امير المؤمنين الدكتور محمد مرسى !
==================
من هنا تعرف شكل مصر كانت هتبقى ازاى مع مرسى فى فترة الاربع سنوات المتبقية من حكمة مكونة من ارهابيين واكلي لحوم البشر 

 
Share this article :

0 التعليقات:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

المشاركات الشائعة

Recent Post

 
Support : Creating Website | nomore | to the news
Proudly powered by nomore
copyright © 2015. اليوم السادس - All Rights Reserved
Template Design by Creating Website Published by Mas Template